Sonntag, 30. Mai 2010

Mir händ...

...es strängs Wochenende hinter eus...

Aber erfolgrich und musikalisch isch es gsi...

D'Alena het dörfte mit dä Stärnekids vom Dani Kalt und 150 Schüeler ufträtä an der Mega in Sissach und s'neue Sissacherlied singe...

Dr Ramon und d' Alena sind am Samschtig am Athletic Cup in Böckten, was händ sie ächt useturnt?

Do isch S'Ergäbnis...

Mir gratulierä Dir zue Dim 3. Platz liebä Ramon, das hesch Du super gmacht!Bravo!!! Und d'Alena isch uf em guetä 8. Platz glandet, guet Alena!

Und am Sunntig isch d'r Dani Kalt nomol mit em Chor unterwägs gsi, sie händ grad 2 Auftritte gha...

in Stein am Einweihungsfest der Behindertenwerkstatt...

und den nomol an der Mega in Sissach...

Zobe wo mer hei cho sind, bin i zue dä Hühner go luege,

öb alles "roger" isch und was han i gseh??

Es sind scho 2 am glugere, bi jo gspanne, was derbi usechunnt,

mir wärdes gseh...

1 Kommentar:

Art Anki hat gesagt…

He Wow es megaaaaaa Wucheend!!!!
Hät d Alena no Stimm??;)
Ramon härzliche Glückwunsch zu dim 3.Platz,häsch super gmacht!!!
Ich bi au gspannt uf dini Eier oder Hüehner??
lg Anki