Sonntag, 5. September 2010

Themenmittwoch...

... "Frühstück"...
Ich han mir lang überlegt, was ich euch zeigä söll, unter der Wuche wird in Etappe z'morgä gässä...Aber am Sunntig, isch es immer fein, mit sälbergmachtem Zopf, 3-Minuten-Eier, Butter, Konfi und, und,und...
D'Chinder dörfe us em Zopfteig immer sälber öppis kreiereä, und das isch die Wuche usecho...
...es Säuli, es Igeli, es Zöpfli und es Schnäggli...

Kommentare:

emily fay hat gesagt…

...oh lecker...da möcht ich hinein beißen;)

lg Marion

Fadequeen hat gesagt…

Jööö soooo süess ;) ich hans irgewndwie nonig gschafft es themenbild z mache ;) aber vilicht am mäntig no oder so ;)

Hmm ich mach der morn es mail mit dem wo du chasch usstelle han es paar Idee hoffe das isch ok, jetzt muen ich erchli go aneligge suscht schaff ich das nacher ned !

leibs griuessli
Sandra

Maedelssachen hat gesagt…

Den Zopf würd ich gern probieren, schaut zum anbeissen aus.

Bei mir gibts nur das "übliche"
lieben Gruß Maria