Dienstag, 14. Dezember 2010

Adventsfenster...

... oder besster gseit Huus han i au no gha...
Mir händ Spielhuus vo dä Chinder dekoriert und an d'Stross füre gstellt...
Jo das isch immer e sone Sach mit em zügle...
Am 4 i isch es immer no am alte Ort gstande und am 5 i hets müesse Lüchte...
I han mir scho überlegt, wie söll das den goh?
Das isch erhört worde, denn plötzlich sind 2 Engel cho, eus cho hälfä das Hüüsli zügle...
Das het gmacht ruck zuck und den isch das Hüsli am richtige Ort gstande..
Vielä liebä Dank euch "2 Engel"...
D'Alena het mir denn gholfe dekoriere, mir händ d'Chrippe inegstellt, wo ich d'Figure selbe gmacht han...
Denn het's no es zwoits Hüüsli geh, das het mir d'r Erich gmacht..
Dankevielmol liebä Erich
Es isch ganz schön worde...

Mir händ's gschafft, am 5 i händ eusi Hüüsli glüchtet...

Es isch e so, wenn me ane lauft, denn Lüchtets und es fange Wiehnachstlieder afo laufe...
Ab de 6 i han i denn no en Apéro serviert, es isch schön gsi, wieviel Lüt der Wäg zue eus gfunde händ... (trotz Rägä)

1 Kommentar:

Art Anki hat gesagt…

Sorry has leider nid gschafft, gseht aber super us und e närvekitzel isches au no gsi.;)))) Gruess Anki