Dienstag, 14. Dezember 2010

Schlag auf Schlag...

... isch es denn witer gange, i han mit em Carmen en Bastel- und Bachkurs für Chinder geh... Jo und das zum 1. Mol...
Z'erscht het d'Carmen zur Istimmig e Gschicht vo dä 4 Kerzä verzellt... (Glaube, Liebe, Friede und Hoffnung)
...und denn isch es an's bastle gange und zwar händ mir e Schatztruhe verziert, wo mir nochhär d'Gutzli tri to händ...
D'Schatztruhe isch usemene Tetra Pack entstande, d'Idee vom Anki ...

D'Chinder händ der Plausch gha, am verzierä, chläbä usw.

Wo alli schön verziert gsi sind isch es ab in d'Chuchi gange as bache...

... mir händ...

...Nussrolle

...Bischofsmützen
...Schoggi-Igeli
...Orangenplätzli bache...
und Mailänderli verziert.

Zwüscheine het's e stärkig geh, und zwar Popcorn...

... und zum Schluss het s'Carmen no zwoi tolli Gschichtä verzellt...

( und ich han mi an's Chuchi ufrume gmacht) Es isch en mega schöne , tolle Nomittag gsi...

s'Carmen und ich sind totmüed aber glücklich über dä glungeni Mittag gsi...

1 Kommentar:

Art Anki hat gesagt…

Gseht SUPER us , und dir 2 würklich echli gschafft. Aber härzig wie dir 2 oberglücklich sid. Liebe Grüess Anki