Mittwoch, 9. Februar 2011

Ab nach...

...Australien, goht morn e ganz e liebi Kollegin vo mir...
und zwar ganzi 5 Wuche...
Mir händ hüt Obe no en Ueberrraschigsbsuech gmacht...
Sie händ mega freud gha, und ich han dänkt i gib ihre öppis selbergmachts mit uf d'Reise...
I bi im Moment im Härzlifieber...
Jo isch jo scho gli Valentinstag...
Und das schöne Herz, gfüllt mit Lavendel han ich ihre brocht...
Vorder... und Rücksite...

... und do no es anders Modell...

Es gfallt mir so guet, villicht blibts au bi mir...

... und wills e so schön isch, e chlini Collage...

Kommentare:

Balla hat gesagt…

Hallo Caroline

Danke für Deinen Komentar bei mir auf dem Blog.
Das Schnittmuster ist Antonia von Farbenmix. Es ist ein MIx aus den beiden Shirts die auf dem Bogen sind. Bei Stoffart und Stoffkiste kannst Du es sicher bestellen.
Grüessli
Barbara

Balla hat gesagt…

Hoi Caroline

Es ist Tricot. Hab ich bei Stoffart in Feuerthalen gekauft. Es gibt ihn auch noch in rosa und hellblau. Alle Farben sind super. Der Weg dahin ist für mich eine Stunde mit dem Auto, aber es lohnt sich jeder Kilometer Weg! Sie verschickt auch auf Bestellung.
Grüessli
Barbara