Donnerstag, 31. März 2011

Mir händ...

... en neue Mitbewohner ...
D'r Ramon isch jo amene Vortrag schribe gsi über s'Meersäuli Lilli und denn isch es leider gstorbe...
... es het gschnäll es neus ane müesse...
(damit är chan witer mache am Vortrag)

Es heisst Strubeli...

Kommentare:

Lee-Ann hat gesagt…

oh schöne strubeli.....und sein neues zuhause ist sicher mega schön!!! haha gibts die schwimmsbzeichen immer noch...das find ich ja genial!!
liebs grüessli lee-ann

Mis Tagebuech hat gesagt…

Jö, da isch e mega schöns Meersäuli:))) ich wünsch am Ramon ganz viel Spass und das es gaaaaaaaaaanz lang läbt!!! Und de Vortrag wird sicher super!
Lieb's Grüessli, Yvonne