Samstag, 7. Mai 2011

En glückte ...

... Tag
Jo hüt isch eusä Dorf-OL mit anschliessendem Muettertagsbastle gsi..
Am morge am 10 i händ sich 17 fröhlichi Chinder troffe...

Jedes Chind het en Kompass becho. D'Alena het erklärt, wie me d'OL- Charte mit em Kompass hebt und liest...

Denn händ mir 5 Gruppe uf en OL-Lauf gschickt...

Nach 15 gfundene Pöste und 1 1/2 Stund sind die erste am Ziel acho...

Nodisno sind au die andere Gruppe itroffe im Ziel...

Nochhär händ sie sich an Tisch gsetzt und probiert d'Lösigswörter usezfinde, denn an jedem Poste hest en Frog gha mit drü mögliche Antworte und hinter jedere Antwort hets en Buechstabe gha, und wenn me alli Froge richtig beantwortet het, hets die Lösig geh:

WURST UND BASTELN

Nochhär hand mir eus gschtärkt, damit mir am Nomittag hand chönne bastle... Chinder händ nach em Esse no chli gspielt... ...und denn isch es witer gange mit bastle. Mir händ us Wide es Härzli-Grüst gmacht, d'Chinder händs mit Moos umwicklet und händs no mit Naturmaterialien, wo sie uf der OL-Route gsucht händ verziert und denn sind mini Stoffhärzli au no zum Isatz cho...

D'Chinder händ das sehr guet chönne... ... und die wunder schöne Härzli sind derbi usecho...
Eis schöner wie s'andere...

... und denn händ mir se no schön ipackt und es Ahängerli dra ghänkt...

Denn het notürli s'Dessert nit dörfe fehle...

Es het gmacht wusch und alles isch leer gsi...

Zum Schluss het's no e Siegersfoti geh...

E so wies usgset, het's dä Chinder gfalle...

I dörf glaug sägä, dass mir zwoi au zfriede, glücklich und müend gsi sind vom hütigä Tag...

1 Kommentar:

Art Anki hat gesagt…

Das händ dir jo megaaaaaa gmacht.D Bilder sind wunderschön und die zfriedene Chindergsichter herrlich.liebe Gruess Anki