Samstag, 28. Mai 2011

Wo bin ich die Wuche gsi???

I bi mit der 4. & 5. Klass uf Schullreis gange... Und zwar sind mir do...

...ane gange... Mir sind vo der Zooführerinnen empfangen worde...

Bettina und Franziska

(D'Bettina isch bi mir in d'Meitlirigi cho)

Denn händ d'Chinder es Rätsel müessä lose, und zwar händ sie verschiedeni Dösli becho, wos Düft dine gha het und sie händ müesse usefinde, wele Duft das das isch, z.B. Vanille, Pfeffer, Muskatnuss, Zimt, Cacao usw.

Anschliessend händ mir e Füerig durch d'Mosoala-Halle dörfe gniesse... Dört händ mir den es paar Strücher und Bäumli gseh, wo die Düft wo sie errrote händ dra wachse...

Jetzt isch es witer's Hylight vom hütigä Obe cho...

Mir händ dörfe Schildchröt, und Schlange strichele, au i han mi getraut e Boa aszlängä...

Nach emene Spaziergang durch der schlofendi Zoo, denn es isch scho Nacht gsi, händ mir e chli beobachtet und glost, weli Tier scho schlofe und welli dass no wach sind...

Denn isch es ab ins Bett gange, und zwar händ mir inere Jurde gschlofe...

Es het e Meitli und e Buebe-Jurde geh...

Es isch versuecht worde z'schlofe, aber sobald mol ruhig gsi isch, händ die Tier sich gmäldet und d'Chinder sind wiede wach gsi... Ich bi denn einisch igschlofe, aber d'Chinder händ d'Vera die ganz Nacht e chli wach paltet...

Am Morge händ mir denn nomol e Spezial-Führig mit der Bettina gha, denn der Zoo isch nonig offe gsi für d'Bsuecher...

Es isch mega lehrrich und interessant gsi... und zum Schluss händ mir do dörfe in Tierchuchi go luegä...
Jo es het it immer guet schmöckt wie me uf dö Foteli gseht...

Denn isch es scho wieder hei gange...

De Usflug isch sehr schön und interessant gsi...

Es isch toll gsi, han ich dörfe mit goh...

Keine Kommentare: