Sonntag, 12. Juni 2011

Abschied...

... händ mir hüt müesse neh im Pfingstgottesdienst vo eusnä liebä Sternschnuppe-Leiterinnen...
Und zue däm Anlass händ d'Buusner Chinder bastlet...
... und die 2 wunderschöne Tablett sind derbi usecho...
... und hüt händ se s'Ines und s'Karin becho, mit no chli Dörrobst vo mir druf... Liebs Ines und Karin
Eusi Chinder wärdä euch vermisse, dir händs eifach toll gmacht...
Danke!!!

Kommentare:

Balla hat gesagt…

Sehr schöne Idee zum Abschied.
Grüessli
Barbara

Anonym hat gesagt…

Liebe Familie Schweizer. Was für eine spannende Seite:o) So kann ich Euch doch noch ein wenig bei mir haben, auch wenn meine Sternschnuppen Zeit vorrüber ist.
Ganz herzlichen Dank für dieses absolut wunderbare Geschenk. Dies werde ich in Ehren halten und ich freu mich schon auf ein Wiedersehen:o)
Liebe Grüsse
Ines