Dienstag, 21. Juni 2011

Ich han...

... 2 Kürs bsuecht...
Zum eintä bin i go Betonblätter mache...

Es paar Tag spöter isch das usecho...

I wird sicher no meh mache, denn es isch toll, vorallem isch me gspanne was füre chunnt...

Und denn bin i no do gsi go e Salbi mache...
Es isch e pflegendi-Salbi worde, für d'Händ,d'Füess,Gsicht usw.
Und meh gsehts, bi eus wird sie vo der ganze Familie jo cha me sägä täglich brucht...

Kommentare:

Lee-Ann hat gesagt…

oh das hat unsere bäuerin auch immer gemacht...salben und die waren seeehr gut! Wow und deine beton-blätter sind ja dr hammer....sehr sehr schön!!!
liebs grüessli lee-ann

Anonym hat gesagt…

Hei Caroline, würdest Du mich bitte das nächste mal mitnehmen? Ich bastle doch auch so gerne und das sieht ultra spannend aus:o) Betonblätter UND Salbe ...:o)
Es Grüessli
Ines