Freitag, 28. Oktober 2011

Engel...

Engel und noch ein Engel.
Ja ich durfte in einen Raku-Engel -Kurs bei Lucia besuchen. Am 1. Abend sind d'Engel gformt worde...

Und am 2. Kursabend hand d'Engel es Chleid becho ...

... und denn isch es ab in Ofe gange...
Ich bi ganz gspannt gsi, wie die Engel usgsend...
Lucia het eusi Engel ganz ganz vorsichtig us em Ofe gnoh, und denn sind sie uf Holzspönn bettet worde...
Zum Schluss sind sie au no tauft worde im Wasserbad... Es isch sehr idrücklich gsi, es isch ganz dunkel gsi, wo d'Lucia eusi Engel bi 1000 Grad us em Ofe gnoh het, die händ schön glüchtet...

D'Engel händ mir mit Scotsch abgribe...

Es isch en ganz en tolle, für mich besinnliche Engel-Kurs gsi...

Er het mir mega guet do, e chli mit dä Engel zkomunitieren.

Liebi Lucia es het mir mega gfalle i dim Atelier, i chum wieder.

Und das sind mini 3 Engelskunstwärk...

Es händ scho alli es schöns Plätzli in eusere Wohnig becho...

Kommentare:

filz-t-raum.ch hat gesagt…

die drüü ängel sind traumhaft schön worde, komplimänt!!
liebi grüessli,
monica / filz-t-raum.ch

"fabuscreativ" hat gesagt…

Wunder,wunderschöni Raku Engel sind do endstande!!!
Liebs Grüessli
Gabriela