Samstag, 1. Dezember 2012

1. Dezember...

... ja willkomme im Advent.
Bis jetzt han ich immer e Chranz bunde und 4 roti Cherze druf. Aber das Johr isch es e chli andersch.
I han kei Kranz gmacht kei Gsteck eifach anderscht.
Eifach Joghurtgläsli agspreit und e chli verziert.
Und d'Holzstärne vom letschte Johr gnoh.
Es gfallt mir mega guet.

 
Und denn isch do no es anders Thema, und zwar händ d'Nora und d'Alena vom Marianne (Gotti vom Nora) en Adventskalender becho, aber das Johr nit.Und ich han das erst sit em Mittwoch gwüsst, jo was MACHT Frau? Studierä und studierä...
So isch mir d'Idee für d'Alena cho und zwar en Tee-Adventskalender i han die Büteli use gnoh und einzeln ipackt und zwüsche ine no e Schöggeli oder en Stift driglegt.
Sie het e Mega Freud gha. will sie der Meinig gsi isch, das Johr gits keinä.
 
 
 
 ...und für d'Nora, han i vom Grittli welle en Adventskalender mit Perlä bstelle,aber sie het leider das Johr keini gmacht. Also Ideen sind gfrogt.
So bin ich uf e Adventskalender mit dä Pixi-Büechli cho, sie tuet gärn läsä.
Und denn han ich no es Täschli gnäht, damit die Büechli versorgt chönne wärdä. 
Au sie het e freud gha, will au sie mit keinem grächnet het.
 

Die andere Adventskalender vom Lia und em Ramon zeig ich es andersmol...
Sie händ vo Gotte und Götti becho...
  

Keine Kommentare: