Samstag, 15. Dezember 2012

Guetzle...

... das lieb ich :-)
So jetzt han auch ich afo chrömle, und zwar han i untüpisch gstartet...
Eigentlich fang ich immer mit dä für mich schwirigschte a und zwar Spitzbuebä und Barbanzerl.
Aber das Johr mol andersch und zwar Start mit dä Florentiner...
Jä hüt Obe chunnt allwäg no Bsuech, und er liebt mini Florentiner...
So jetzt no es paar Teigs mache, damit es witer goht denn ich han ca. 20 Sorten ufschgschribe...
Also jetzt weiss ich was ich ztue han :-) :-) 
 
 

Kommentare:

Balla'sReich hat gesagt…

Liebi Caroline
ui ui ui Du bisch guet mit 20 Sorte Guetzli...
Ich hans grad mau uf 5 Sorte gschafft und han schon befunde das sigi gnueg arbet.
Grüessli
Barbara

SAPRI hat gesagt…

Mmmmh sieht richtig lecker aus :)

Lieben Gruß
Sarah
http://sapri-design.blogspot.de/