Mittwoch, 25. September 2013

Danke liebä Wichtel...


Am Mentig isch einiges gloffe bi mir. 2 Kidis mit Lager, 2 Sporttag und ich go hälfä choche.
Jo und Zwätschgä - Ziit het au agfange.
So bin ich Zobe ganz gmüetlich für mich elei anegsässa und han mini wunderschön verpackte Päckli dörfe ufmache.
Es isch fast schad gsi, die ufzmache, sie sind e mit so viel Liebi verpackt gsi.
(S'Licht isch nit guet gsi am Obe zum Föteli mache.) 

 
Also han ich zerst d'Cahrte gläsä.
Ich dank Dir liebi Yase für die schöne Wort...
Het mich berührt... 
 
 
Das isch alles im Paket gsi...
Liebi Yase, ich find keini Wort, Du hesch das alles mit so viel Liebi gmacht. Ich bi überwältigt. Eifach genial...
Mir gfallt jedes Stück, eifach himmlisch.
-die wunderschöni Perleketti
- das Täschli
- die Samen
- das Bild
- sguffechüsseli
- Nadeletui 
- und der verzierti Stei  
 


 
Danke, danke, danke :-))
 
und das isch min Wichtel  gsi...
  Es het mir freud gmacht do derbi zii.

Kommentare:

yase hat gesagt…

Hach! Wie bin ich froh.... Mir war schon Angst, es hätte dir nicht gefallen..
Ich freue mich, mir hat es grosse Freude gemacht, all die Sachen zu machen.
Ganz liebe Grüsse
yase

Balla'sReich hat gesagt…

Liebi Caroline

so vieli wunderschöni Sache hesch Du becho wow.
Isch scho schön au als Erwachseni no so schöni Päckli ufzmache gäll.
Grüessli
Barbara

Christina hat gesagt…

Ein wundervolles Wichtelpaket. Yase macht einfach zauberhafte Sachen. Herzlich, Christina

Rösi hat gesagt…

Wichteln und bewichtelt werden ist einfach toll, gell! Mir hats auch mega Spass gemacht.
Bei mir mal was anderes: Ich habe dich getagged. Hast du Lust zum Mittmachen?
http://roesis.blogspot.ch/2013/10/taggen.html#comment-form
Grüessli Simone