Sonntag, 8. Dezember 2013

Adventswichteln...

Jo es het mi gluschtet wo d'Brigitte zumene Adventswichtle ufgrueffe het.
Und ich säg Euch, ich han es mega schöns Päckli mit tolle Sache dinne becho.
Und zwar bin ich ganz ufgregt gsi, wo nis am 6. Dezember han dörfe ufmache.

 
 
 
und das isch alles dinne gsi...
 

I han e schöni Wiehnachstcharte becho, feiniiii bränti Mandle (Liebi Brigitte sind alli scho gässä)
es Cherzli (Brigitte hesch Du gwüsst, dass bi mir immer es Cherzli brennt?) E wunderschöns Gästetüechli (het der Platz im Gäste-WC scho ignoh) und e feinä Tee und das wunderschöne Sternlimagnet, au das het scho es Plätzli becho.
Liebi Brigitte, ich möchte mich bi Dir rächt härzlich bedanke für die wunderschöne Sache Du hesch mini Adventsziit verschöneret, Danke. 
 
 
 

Kommentare:

yase hat gesagt…

Wieder so ein schönes Wichtelpäckli :)
Herzlichst
yase

Brigitte hat gesagt…

Guete morge
Das freut mi sehr das ich dir e froid Han chönt mache
Weisch bi immer e Chli bi dir go Lüge und go läse und das du kerzli gern Häsch hani bald usegfunde
Schön das Ali Sache es plätzli bi dir gefunde händ
Dini feine Guetzli sind no ....im Schrank versteckt ....süss wären sie bestimmt Au scho gässe gsend fein us....
I wünsch dir ganz e schöne Tag und freu mi wieder vo dir lese
Liebi grüessli DIN Wichtel Brigitte